Czy coś tu nie pasuje ? -> PrntScrn menadżera ..

Dyskusje o bezpieczeństwie i rozwiązywanie problemów związanych z infekcjami oraz atakami

Czy coś tu nie pasuje ? -> PrntScrn menadżera ..

Postprzez sylvia_doll » 24.06.2011 (Pt) 9:13

Cześć :cote:
Mam problem z laptopem, mam wrażenie, że się coraz wolniej uruchamia .. jest antywirus Avast! , więc powinno grać wszystko. Dodaję zatem zdj z ctrl+alt+del .. Czy wystarczy coś odinstalować, czy mój Dell wymaga po prostu gruntownego wyczyszczenia, formata?
Dodam, że ściągam filmy z uTorrent, więc hmm. Nie znam się zbytnio na komputerach, ale ściąganie z neta to chyba zabójstwo dla systemu, o ile dobrze mówią ludzie. 8|
Czekam na pomoc... Liczę na was :triste2:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
sylvia_doll

Windows XP Firefox

Re: Czy coś tu nie pasuje ? -> PrntScrn menadżera ..

Postprzez adams » 24.06.2011 (Pt) 14:33

Po 1 Avast to ZŁO ! Polecał bym darmowego AVG lub aktualnie jest darmowa wersja Beta ESET Antivirus lub ESET Smart Security 5 i przez jakiś czas będzie w 100% darmowa potem będzie trzeba kupić lub szukać dalej co innego dlatego może od razu lepiej przejść na AVG. Wiec proponuje zmianę antyvirusa
To, że Avast to zło, to tylko opinia adamsa, w praktyce antywirus ten ma wykrywalność zbliżoną do konkurencji. Mogą być przypadki, że danego "okazu" nie będzie mieć w bazie Avast, a będzie mieć AVG, a może być i odwrotnie. Dlatego ważne jest w takiej sytuacji skorzystanie ze skanera on-line, które adams dalej polecił. //Kpc21

Po 2 jest straszny śmietnik wynikający ze złej optymalizacji systemu tzn, jest pełno uruchamiających sie ze startem systemu niepotrzebnych programów jak i usług systemu w tym celu zróbmy tak: